Homeopati Bebekler ve Çocuklar İçin İdeal Tedavi Yöntemidir

Çocukların soğuk algınlığı, öksürük, ateş, kusma, ishal, dizanteri, kolik, tonsillit, bronşit, astım, kızamık, suçiçeği, diş çıkarma problemleri, kabakulak gibi rahatsızlıklarında en etkili ve en hızlı, yan etkisi olmayan tedavi şekli homeopatidir. Antibiyotik ve benzeri ilaçların aksine homeopatik tedavi, vücut direncini düşürücü etki yapmaz, vücudun kendini yenileme kapasitesini artırır. Allerjiye neden olmadığı gibi uzun bir süre boyunca ya da çok miktarda alınsa bile herhangi bir zarar vermez. Homeopati çocuk dostudur. Ayrıca homeopati, sinirlilik, inat, öfke nöbetleri, korkular, fobiler gibi çocuklarda sık görülen mizaç ve davranışsal sorunlarda da etkilidir. Parmak emme, tırnak ısırma, yatak ıslatma yanı sıra zihinsel ve fiziksel olarak geri olan çocukların korku ve ajitasyon problemlerinde de çok faydalıdır.

Enfeksiyon hastalıklarında antibiyotik yerine Homeopati

Homeopati birçok bulaşıcı hastalıkta antibiyotik gibi toksik yan etkileri üretmeden hızlı iyileşme sağlayan etkili bir alternatif tedavidir. Homeopati sinüzit, tonsillit, bronşit, zatürre, orta kulak iltihabı gibi pek çok hastalıkta ve gastroenterit (kusma-ishal), dizanteri, üriner enfeksiyonlarda iyi bir seçenektir fakat menenjit, akut tüberküloz, tifo gibi kritik enfeksiyonlarda ilave olarak antibiyotik desteği de gerekebilir.

Homeopati Viral enfeksiyonları tedavi eder

Soğuk algınlığı, grip, kızamık, suçiçeği, kabakulak, viral hepatit (sarılık), viral menenjit gibi viral enfeksiyonlar için modern tıbbın seçeneği yokken homeopati ile tedavi edilir. Modern tıbbın ikincil bakteri üremesini önlemek amacıyla gereksiz antibiyotik kullanmak dışında bir önerisi yoktur. Homeopati, vücudun kendini iyileştirme gücünü ve yaşam gücünü artırarak daha basit ve yan etkisiz çözüm sunar.

Homeopati ve Cerrahi

Homeopati cerrahiye karşı değildir. Cerrahi tek başına bir sanat ve bilimdir. Cerrahi olmadan homeopati ile tedavi edilebilen septik tekrarlayan tonsillit, gangren olmamış anal fissür, fistül,hemoroid, kronik kulak akıntısı, vokal kord nodülleri, burun, böbrek ve safra (küçük) taşları, küçük ölçekli uterus polip miyom, yumurtalık kistleri, siğiller gibi hastalıkları iyileştirebilir. Diğer durumlarda da operasyon sırasında ve sonrasında ağrı, şişlik, kanamayı azaltmak gibi cerrahiye yardım eder. Operasyon sonrası bulantı, kusma gibi yan etkiler homeopati yardımıyla tedavi edilebilir.

Homeopati: Alerjik hastalıklara Cevap

Modern hayat bazı enfeksiyonlarda ve çeşitli alerjik hastalıklarda hızlı artışa neden oldu. Homeopati ürtiker, egzema, kontakt dermatit gibi tüm alerjik hastalıklarda çok etkili bir tedavi şekli sunmaktadır. Astmatik bronşitte olağanüstü iyi sonuçlar vermektedir.

Homeopati: Psikosomatik rahatsızlıkları için mükemmel seçenek

Migren, astım, peptik ülser, alerji, ülseratif kolit gibi psikosomatik bozukluklar homeopati ile başarıyla tedavi edilir. Homeopati her zaman her durumda hastanın ruhsal durumunu ve fiziksel ve ruhsal düzeyde etkiler. Modern tıp zihin-beden bozukluklarını tanıyamadığından, ilişkiyi kuramadığından bu tip hastalıklarda çaresiz kalmıştır. Homeopati zihin boyutunda da etkilidir ve bu sayede anksiyete, sinirlilik, güvensizlik, aşırı kıskançlık, öfke, nevroz gibi semptomları da düzeltir. Böylece homeopatik tıpta en yüksek hedef, bir kişinin zihinsel, duygusal, bedensel ve ruhsal boyutta bütünüyle tedavisidir.

Kanser ve homeopati

Çevresel, kişisel, zihinsel sebepler kanser oluşumuna neden olmaktadır. Modern yaşam kanser görülme sıklığını artırmaktadır. Kemoterapötikler yan etkisi çok olan ve yaşam kalitesini azaltan tedavi imkanları sunmaktadır. Homeopati hem bu yan etkilerin azalmasında hem de kansere neden olan asıl zihinsel ve ruhsal nedeni tedavi ederek daha fazla yaşam kalitesi ve ümidi sunar.

Homeopatik tedavi sistemi

Homeopati bazı hastalıklar ile sınırlı olmayıp, her türlü hastalık için evrensel olarak uygulanabilir. Bütün hastalıkların %90 da faydalı bir yöntemdir. Bu kadar basit, etkili bir yönteme daha fazla insanın ulaşabilmesi için çok daha fazla çalışmak gerekmektedir.

Homeopati modern tıbba karşı değil

Homeopati tıbbın bir parçasıdır, tıp bilimine karşı değildir. Eğer mühendislik bilimine bakarsak bilgisayar mühendisliği elektronik mühendisliğine karşı mıdır? Neden modern tıp homeopatiye, akupunktura ve diğer tıp bilimlerine karşı olsun? Bunlar birbirini tamamlayan ve birbirine ihtiyaç duyan bilim dallarıdır.

Homeopati her hastalığı düzelten bir mucize değildir

Bir çok kişi ve bazı homeopatlar doğru remedi verilirse her hastalık düzelir diye düşünüyorlar. Hastalığın iyileşmesi pek çok faktöre bağlıdır. Örneğin hepatit tedavi edilebilir fakat siroz gelişmiş bir karaciğer iyileşemez. Bütün saçlar dökülmüşse tedavi olmaz ama yama şeklinde kısmi dökülmeler tedavi olabilir. Hastalık geri dönüşümsüz evreye gelmişse hastalığı iyileştirmek mümkün olmayabilir. Bir diyabet hastasını insülin bağımlılığından kurtarmak kan şekerini belirli seviyede tutabilmek büyük başarıdır. Tansiyon hastasını ömür boyu kullanacağı ilaçlardan kurtarmak çok ciddi bir iştir. Ama terminal dönem son safhaya gelmiş bir alzheimer veya kanser hastasını iyileştirmek için yeterli zaman ve yeterli yaşam gücü kalmamış olabilir. Bu safhada hastanın yaşam kalitesini artırıcı tedavilerden başka seçenek kalmayabilir. Terminal dönem kanser hastasının da çoğu zaman tek arzusu ağrı ve bulantı şikayetlerini düzeltmek olabilir.